terça-feira, 16 de dezembro de 2008

I am Packing!

Yes, I am! I finished pack my stuffs for xmas! This feeling is so strange, for the first time in my life I am putting most part of my stuff together to spend xmas so far from my home. When I was done with my luggage, I just figured out how this is new for me.

I know that will be unforgetable...but...sounds different to me! I am happy because I'll meet my girl, and I'm looking foward for this, and I'll send xmas presents for my famyli...So excited!

Today was my last norwegian class...Should I try finish this post på norsk?

Kanskje! Ja vel, I dag er ikke så kald men regnet så mye! Jeg håper I morgen vi skal ha en blå himlen og sola vil skinner, men jeg vet ikke! I morgen jeg skal lage julelunsj til min venner på Laget Kontoret etterpå jeg vil vaske min room og skal ringer til mama i Brasil!

Har du lyst på å snakker norsk med meg?

Ha det godt!

Um comentário:

Vegard disse...

Saa flink du er til aa skrive norsk Bruno! Haaper du har hatt en fin jul!